Studij je organiziran u četiri modula unutar kojih su doktorandima ponuđeni obavezni i izborni elementi pa je osobiti naglasak na samostalnom kreiranju studija i osobnom planu razvoja kandidata. Faza podučavanja i istraživačka faza odvijaju se paralelno, što znači da je istraživanje zastupljeno od samog početka studiranja.
Moduli:
Metodologija – predmeti iz opće metodologije istraživanja, znanstvenih metoda u području medija i komunikacije, istraživačkih postupaka u području medija i komunikacije, statističkih obrada podataka, itd.
Teorija – predmeti teorije područja medija i komunikacije, opći predmeti teorije informacija i komunikacije, teorijski predmeti koji se granaju prema odnosima s javnošću, nakladništvu i kognitivnim aspektima komunikacije
Istraživanje – istraživački predmeti/seminari koji su usklađeni sa Znanstveno-istraživačkom strategijom doktorskog studija. Predmeti ovog modula s jedne strane funkcioniraju kao nadogradnja predmetima iz modula teorija, a s druge strane se granaju prema radionicama transfernih vještina u modulu znanstveni kolokvij.
Znanstveni kolokvij – organiziran u vidu gostujućih predavanja, doktorskih konferencija i diskusijskih grupa (journal club) čime se unaprjeđuje razvoj znanstvenog potencijala doktoranda te se utječe na povećanje komunikacijskih, ali i poslovnih vještina iz područja medija, komunikacije i nakladništva. Ovim modulom ističe se važnost usvajanja i dodatnog usavršavanja transfernih vještina pa se sukladno tome organiziraju i specijalizirane radionice.
TRAJANJE: 6 semestara
BROJ ECTS BODOVA: 180
AKADEMSKI NAZIV ZVANJA: doktor/doktorica iz područja društvenih znanosti, polje informacijsko-komunikacijske znanosti
SKRAĆENI AKADEMSKI NAZIV ZVANJA: dr. sc.
NAČIN IZVEDBE: izvanredni studij